Paardenmelk producten

Naast de verse (ingevroren) paardenmelk zijn er ook verschillende producten ontwikkeld op basis van paardenmelk. Deze producten vertegenwoordigen de verlichtende effecten van de melk, ieder op eigen wijze.

Binnen de categorie 'Paardenmelk producten' zijn er ten eerste zeer uiteenlopende producten beschikbaar. Hierbij kun je denken aan dag- en nachtcrème, spierbalsem, voetencrème, lotion, badschuim, shampoo, zeep & zelfs zonnebrand. Ten tweede zijn er verschillende merken die de producten aanbieden. Zo hebben een aantal van onze melkers een eigen productlijn opgestart en andere melkers bieden weer reguliere (bestaande) merken aan.

Voor meer informatie over specifieke producten kun je altijd contact met ons opnemen en voor de aankoop van producten verwijzen wij je door naar één van onze aangesloten leden! Je vindt de leden onder 'Onze melkers'.

Benieuwd naar de ervaring van andere omtrent paardenmelk(producten)? Kijk dan even bij 'Ervaringen'.